Logo

Logoet er ansigtet på ethvert brand – det allerførste indtryk – Så derfor er designet ekstrem vigtigt.

Når det udføres korrekt, er et logo et stærkt aktiv for din kundes brand.
At skabe en effektiv visuel repræsentation af et brand kræver imidlertid meget mere end blot grafisk design.

Størrelse

Det vigtigt, at dit logo er læseligt i alle størrelser, så du undgå kompleksitet i symboler For når du reducerer størrelsen på mindre genstande som f.eks. Et visitkort og andre små reklamegenstande, 

skrifttype

At vælge den rigtige skrifttype og størrelse er en vigtig beslutning. Nogle af de mest berømte mærker bruger et font-logo-design som Canon & Prada.

enkelhed

Over tid bliver de fleste globalt anerkendte mærker enklere og enklere. Fordelene ved et simpelt logo-design er, at det er tidstesten end et logo, der er komplekst eller er designet ud fra nutidens trends.

identitet

En af hovedårsagerne til, at du ikke starter branding-processen ved at oprette et logo design, er at sikre, at det er tilpasset din forretnings- og brandstrategi.

farver

For eksempel er gul glad, levende og ungdommelig, mens rød fremkalder følelse af styrke, kærlighed og lidenskab. Ideen her er at matche den rigtige farve med dit brands personlighed.

originalitet

Hvis du virkelig ønsker at skabe et brand, der er i stand til global indflydelse og succes

stadig usikker om det skal være os?

Kontakt os!

Og få et uforpligtende tilbud
Klik her