Virksomhedsopstart
- Regler for logo design
Logoet er ansigtet på ethvert brand – det allerførste indtryk – Så derfor er designet ekstrem vigtigt.
Når det udføres korrekt, er et logo et stærkt aktiv for din kundes brand.
At skabe en effektiv visuel repræsentation af et brand kræver imidlertid meget mere end blot grafisk design.
Logo
En af hovedårsagerne til, at du ikke starter branding-processen ved at oprette et logo design, er at sikre, at det er tilpasset din forretnings- og brandstrategi.
skrifttype
At vælge den rigtige skrifttype og størrelse er en vigtig beslutning. Nogle af de mest berømte mærker bruger et font-logo-design som Canon & Prada.
Visitkort
Visitkort er ofte det første skridt til ny indsigt, forretningstilbud og tættere kontakter med andre iværksættere eller enkeltpersoner. Lav et visitkort med høj profil, fortæl historien om din virksomhed, og vær mindeværdig.
Identitet
En af hovedårsagerne til, at du ikke starter branding-processen ved at oprette et logo design, er at sikre, at det er tilpasset din forretnings- og brandstrategi.
Farver
For eksempel er gul glad, levende og ungdommelig, mens rød fremkalder følelse af styrke, kærlighed og lidenskab. Ideen her er at matche den rigtige farve med dit brands personlighed.
Originalitet
Hvis du virkelig ønsker at skabe et brand, der er i stand til global indflydelse og succes